30 Haziran 2012 Cumartesi

Studio Rain'den sevgiler getirdim ^^



Uzun zamandır yapmak istediğim bu postu sonunda yapıyorum ve size hayallerimde markayı, tasarımcıları, vizyonu anlatıyorum ; Studio Rain

(Şimdi öncelikle bu post çok daha özenle ve güzel hazırlanmıştı fakat bazı Blogger sorunları (!) yüzünden yaklaşık 3. yazışım.)

Studio Rain , uzun yıllar ayakkabı alanında aldıkları eğitimleri , bununla pararlel olarak sektörde edindikleri tecrübeler ve bu tecrübeleri destekleyerek kazandıkları ödülleri ile Yağmur Caner Alzayat- Emad Aldin Alzayat çifti tarafından Şubat 2010 ' da hayata geçirilmiş.


Genel duruşu itibariyle Studio Rain;  bazen naif, bazen cesur bazen de cüretkar , ama aynı zamanda ''stilin'' detaylarda gizli olduğuna inanan , renkleri hayatının her anında cesurca kullanan ( ♥ ) ve  belli bir çizgiye bağlı kalmadan, kuralsızca giyinebilenlere ''made in İstanbul'' etiketiyle, koleksiyon değerinde ayakkabılar kazandırmayı amaçlamaktaymış. Studio Rain 'in ilk koleksiyonu ''Funny'' Vogue İtalya tarafından keşfedilerek ''Best project'' seçilmiş ve aynı zamanda Hollanda merkezli ''Virtural Shoe Museum 'da yer almaktaymış.


Hiçbir zaman heyecanı kaybetmeyen ,bakıldığında insanları gülümseten (Beni her gördüğümde "ay ne kadar mükemmeller yaa" dedirterek ardından mutluluktan ağlatan :) ) ve hemen hemen her gün yenilenen modelleri , vurucu renk kombinleri, farklı formlardaki ayakkabıları aynı zamanda mükemmel işçilikle birleşiyor. 


 Yağmur Caner, tam bir "hayallerinin peşinden koş ve başarılı ol" örneği, kendisine büyük bir hayranlığım var. Çok yetenekli olmasının yanında kendisi çok içten, sıcak ve neşeli bir insan. Şimdi bu kadar renk ve güzelliğin kaynağını anladığınızı umuyorum. 


1988 Ayvalık doğumlu  Yağmur Caner'in ayakkabı macerası, liseye başlayacağı yıl ilk kez açılacak olan Ayakkabı Tasarımı Bölümün'ü kazanmasıyla başlıyor ve her geçen gün katlanarak artan ayakkabı aşkı, liseden sonra Olgunlaşma Enstitüsü Ayakkabı Tasarım'ı, hemen ardından İstanbul Aydın Üniversitesi Ayakkabı ve Saraciye Tasarım'ı bölümü derken toplam sekiz yıl boyunca sadece ayakkabı tasarımı alanında ağitim alıp, öğrenim gördüğü tüm okullardan da dereceyle mezun olmasını sağlıyor.


 1978 Şam doğumlu Emad Aldin Alzayat, Güzel Sanatlar Fakültesi Resim Bölümü'nde eğitimini sürdürürken, tesadüfen tanıştığı bir ayakkabı ustası aracılığıyla  ayakkabıcılık mesleğiyle tanışır. Bu ustadan, ayakkabıyı en ince detaylarıyla öğrenen Alzayat için, öğrendikleri yeterli değildir ve okulunu yarıda bırakıp İtalya'ya yerleşir, burada katıldığı kurslar seminerler ve birlikte çalıştığı çok değerli ustalar ile ayakkabı endüstrisine ilişkin en önemli detayları tecrübe edinir.

Böylelikle bu mükemmel ayakkabılar ustalıkla ve sevgi ile tasarlanır, üretilir ayaklarımıza kadar gelirr :)
Ayrıca yeni çıkan bu bileklikleri de inanılmaz tatlıııı ^^





Bu postu yapmamın tek nedeni Studio Rain'e ve tasarımcılarına olan hayranlığım, ikisi de gayet profesyonel ve çooook tatlılar, buradan sevgilerimi yolluyoruuummmm :)

Ayrıca "Bu mükemmel ayakkabılara nereden ulaşabiliriz?"ciler için tık tık studiorainshoes 


3 yorum:

  1. hani favorim şu ayakkabı demek için bayağı uğraştım ama hayır seçemiyorum. hepsine bayıldımm!!

    YanıtlaSil
  2. Studiorain inanılmaz güzel ayakkabılar tasarlıyor gerçektende:)Blogun cok keyifli bende beklyorum begenırsın umarım sende:)

    YanıtlaSil
  3. çok çok beğenerek takip ettiğim bir marka! yine fotoğraflar karşısında hayranlıkla bakakaldım, hele o topuklularr :)

    bana da beklerim:
    edankb.blogspot.com
    sevgilerr..

    YanıtlaSil