29 Eylül 2013 Pazar

Bu sonbahar - kış sezonunda mutlaka edinmemiz gerekenler vol.5 BERE



Şimdilik serinin sonuncusu olduğunu düşündüğüm bu post  için uygun olan seçenek berelerdi bence, tabi ki trend olan çok fazla şey var ama bereler bu sene gerçekten çok ama çok ön planda.
İlk resim Rihanna'nın Instagram hesabından, kendisi Riverisland için bir koleksiyon hazırlamış ve bol bol da taşımıştı üstünde, bu bere de o koleksiyondan. Genellikle eski tarz bereleri oldschool tarzında kombinlemek iyi bir seçenek bu kış için ama tüm trendleri stilinize göre kombinlemeniz gerektiğinde çook seçenek olan bu postu hazırladım ^^



CHOIES

LEAVETHEBOYALONE

FOREVER 21

RIVER ISLAND

H&M

DRESSLUX

PRIMARK

H&M



sevgilerleee ^^

2 yorum:

  1. Bir erkek takipciniz olarak affiniza sığınarak soruyorum, malumunuz clarks die bir ingliz ayakkabi markasi var. Onun türkiyedeki fiyatına ben kendim ayakkabı fabrikasi kurarim. Sizin bildiğiniz yurt dışından sipariş verebileceğim güvenli siteler var mi acaba ? Şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkçası yurt dışından bir şey istediğimde arkadaşlardan, eş, dosttan istediğim için pek bilmiyorum yabancı siteleri ama böyle bir site vardı bir arkadaşımın sürekli baktığı; http://www.zappos.com/clarks-men-shoes~1 ama kesinlikle güvenilirliği konusunda yardımcı olamayacağım :(

      Sil