14 Aralık 2014 Pazar

BABY IT'S COLD OUTSIDE :) Yılbaşı Gecesi Önerileri



Sizi de yılbaşına yaklaştıkça heyecan sarar mı bilmem fakat ben daha 17 gün olmasına rağmen hazırlık telaşlarına girdim. İş yerindeki yılbaşı ağacını süsleyip değişik süsler hazırlamak duradursun, ufak yurt odamıza bile bir ağaç ayarlayıp süsledim. Pinterest'ten güzel parti konsept fikirleri çaldım, dosyalar yaptım tam anlamıyla hazır sayılırım. Sadece yakın çevreme alınacak, yapılacak hediyeler kaldı. Yılbaşına kadar ara ara hazırlayacağım bu post serisi ile tepeden tırnağa yılbaşı kostümü, makyajı fikirleri olacak, hediyelerle ilgili bir post (bol diy projeli) ve o özel gece için partimizde gerekli olan her şey için fikir sahibi olabiliriz diye düşünüyorum.


Şimdi bu böyle bir haber verme postuydu kısacası, sizi yılbaşı ruhuna hazırlamak için de birkaç fotoğraf ekledim. Yakın zamanda serinin ilki olacak Parti Konsepti ve Fikirler" postum için beklemede ve izlemede kalın. Çok öpüldünüz.

Fotoğrafları incelerken dinlemek için; mm Mariah Carey mi ??










Fotoğraf Kaynak

Güzel Pazarlar :)

2 yorum:

  1. This website online can be a walk-by for all of the info you needed about this and didn't know who to ask.
    CogniQ Glimpse right here, and also you'll undoubtedly discover it.Valuable info. Lucky me I found your website by accident, and I am shocked why this accident did not happened earlier! I bookmarked it.
    http://www.supplements4help.com/cogniq/

    YanıtlaSil
  2. Also included are good quality instrumentals and beats to help you creating tracks on sonic producer with ease.
    Formula 41 Extreme
    Thank you very much for your interesting text. I have been looking for such message for a really long time. Thank you.
    nice stuff you have posted here.. it seems you have put great effort in writing thisDo you always write this stuff, over you head.. Great article! Tell me more, let it come.. You are master. LaughingI have been examinating out many of your articles and i can state pretty nice stuff. I will make sure to bookmark your blog.

    http://www.supplements4help.com/formula-41-extreme/


    YanıtlaSil