23 Mart 2012 Cuma

İlkbahar Kombinleri

Baştan beri aklımda olan ilkbahar kombinlerini sizin için hazırladım dolu sitede araştırdım girdim çıktım bunları hazırladım buyrun efendim ^^ 



Eveettt pembe hayranı kızların günümüzde arttığını biliyoruz, bence pembe iyi hoş bir renk ne nefret ne de sevgi besliyorum onun için ama işler siyahla birleşince değişir. Punk havasını seviyorum yani. Şimdi bakalım neler almışız ? Siyah büstiyeri ve gömleği acaaaayip beğenerek seçtim açıkçası altına pembe kotla, dizüstü çoraplarla ve ikisinden birini seçebileceğiniz favori ayakkabılarımla. Makyaj ince bir eyeliner çok açık pembe bir allık olabilir bu kombine :)



Bu kombin çok güzel olmadı mıııııı ? Açıkçası turuncuyla kırmızının uyumunu seven biri olarak gayet içten yaptım bu kombini. Buna benzer sıcak renklerle yapacağınız kombinlerde bence kahve aksesuarları seçin gerek ayakkabı, gerek çanta, gerekse takılarınız için.
Kıyafetiniz yeterince dikkat çekiyorsa takıları azaltabildiğimiz kadar azaltıyoruz hem şu söz boşa mı çıkmış ; "Less is More"
Makyajda ise şeftali, narçiçeği öneriyorum bu tarz sıcak kombinlerde ^^




Alın size benim tarzım hayır cidden başka bir şey değil sanırım, farklıysa da ben yapamıyorumdur :))
Neyse öncelikle bu bahar ve yaz sezonunda vitrinlerden düşmeyecek bir parçayla başlayalım low-high skirt diğer adı ile circle skirt. Çok beğendim bu etekleri, şu arkası yere kadar uzananları ama kısaları pek ilgimi çekmedi. Kombinlediğim en beğendiklerimden, hem yüksek bel, hem uzun, hem de gri ^^ tabi ben bunu böyle yüksek bel görünce koydum üzerine hemen kısa bir üst, hem de kayık yaka :) Ayakkabıya gelince dedim uzunu var kısası var, seveni var sevmeyeni var iki seçenek koydum o yüzden bana sorarsanız kısaysanız giyebildiğiniz kadar topuklu giyin, ama ben gündüz sandaletleri, gece wedgeleri tercih ederdim :) Ayrıca bu tarz gri-siyah kombinlere siyah oje sürmeyi sevmiyorsanız diye yukarıdaki sıra sizin için :)





Daha farklı güzel asil bir renk bence çikolata kahve, bu kombini seçenler için de yine her ihtimali düşünüp 3 ayakkabı sundum ve loaferları seçerseniz baştan söyleyeyim içine çorap giymiyoruz lütfen lütfen lütfen :)
Yine kahve- altın tonlarda aksesuarlarla tamamlayabileceğimiz sıcak bir kombin. Oje olarak ten rengi gibi tonlar seçilebilir, kumrallara da sarışınlara da gidebilecek bir kombin. ve makyajda açık pembeyi öneriyorum. Evet garip gelebilir kulağa ama göz hariç olmak şartıyla yanaklarda ve dudaklarda pembe uygulanırsa çok çok güzel olur ^^

Şimdilik bu kadar ara ara böyle setler halinde yayınlayacağım isterseniz siz de bana yollayabilirsiniz, bu setleri hazırlayabileceğiniz site ise tık tık : Polyvore

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder