14 Mart 2012 Çarşamba

Transparan


Yine günümüzün trendlerinden transparanı seçtim sizin için, transparan gömlekleri diyelim hatta. Bence bu gömleklerle çok mükemmel bir stile de sahip olabilirsiniz, stilinizin yanından geçmeyen apayrı bir vasatlığa da :) Kısacası azıcık dikkat gerektiriyor bu gömlekler, ben de nasıl giyebiliriz onu araştırdım işte :)

Şimdi transparan ne kadar her türlü güzel olsa da, benim de favorim siyahlardan yana. Size o yüzden bol bol siyah gömlekler topladım.
Eğer aldığınız veya seçtiğiniz gömlek çok inceyse bu fotoğraflardaki gibi, size önerim sütyen ile değil büstiyerle giymeniz, aa ama derseniz ki ben aşağıdaki kızlardan bile iyi kombinlerim onu Sevgili Yeş aklın hayalin durur diyorsanız buyurun derim ^^ 

 



Sonra gelelim puantiyeye, herhalde tül transparan gibi isimlerden sonra zihinlerde beliren şey puantiye olur ki çok çok da yakışır transparana iki örnek de bundan alalım :) 




Sonra gelelim en büyük hataya, ne olursunuz kızlar tamam biliyorum Türk erkekleri her ne kadar sizin bu gömlekleri sütyenle giymenize hazır değilse biz modaseverler de kalın askılı bir şeyler ile giymenize o kadar hazır değiliz yani. Ne olur yani straplez bodyler, kalp şeklinde bodyler olsun, büstiyerler olsun hatta ince askı da olsun ama bu olmasın. 




Sonra gelelim renkli transparanlara, onlardan da birkaç tane beğendiklerimden seçtim size ilham olsun diye :)
 Ben biraz önce siyahı seçerim mi demiştimmmm ? Turkuaz ile kırmızı olan anında değiştirdi fikrimi :) 





Evet sözlerime son verirken en çok beğendiğim gömleği de paylaşıyorum sizinle ama sen çok güzeelsinn asimetrikliğini yerim yaa... ^^








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder