21 Ekim 2012 Pazar

Leopard




Bence Leopar deseni modanın şuana kadar çıkarmış olduğu, en zor kullanılan desenlerinden biri. Hani ayarını tutturamadığınızda sizi yerden yere vurabileceği gibi, eğer doğru şekilde kullanırsanız tahtların üstüne de çıkarabilir. Ve benim leopar desenini kullanma önerim bu; Bir parça leopar, mükemmel sonuç.





Her ne kadar bu post ve örnekler leopar ayrıntıları için olsa da hanım kızımızın saçındaki ve bacağındaki mükemmel aksesuarlardan gözümü alamıyorum şuan :)


Bu kadar Gothic bir kıyafetle nasıl kullanıldığını ve nasıl mkemmel uyum sağladığını da görüyoruz :) Cidden mükemmel, eleştirecek kısım bulamadım. Ojeler belkiiii :)


Bu hanım kızımız da sağolsun kulak aksesuarıyla beni oyaladı, ne için post yapıyorduk nelere gözümüz takılıyor :) neyse ana parçalardan birinde kullanmasına rağmen altından kalmış gayet :)


Genel itibari ile kombini sevmesem de çanta çok güzel, kombin mükemmel değil ama ÇANTA ÇOOK GÜZEL :)


İşte mükemmel kombinlerden biri daha cidden, anlatmaya çalıştığım şey bu işte az ama mükemmel duruyor. Ayrıca saçlarının rengine de bayıldım.


Daha Classy bir kombin, çantasını pek uyduramasam da güzel hoş, ayakkabıdaki topuk detayı tatlı.


İşte göz ağrım diyebileceğim bir parça, şahsen animal print dediğimiz baskıların rengarenk olanlarını seven benim gibiler için resmen bir temsili elbise ba-yıl-dımmm ! 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder