21 Ekim 2012 Pazar

Love or Hate



Merhaba!
Uzun süredir yazmadığım için öncelikle özür dilerim ve sadık Blogger kullanıcılarına teşekkür ederim. Sanırım hemen yazmaya başlayacağım.
Sizin de mutlaka çevrenizde gerek Isabel Marantları, gerek taklitlerini mutlaka görmüşsünüzdür.2010 sonbaharda çıkmış ve aklaşık bir yıldır moda olan Isabel Marant sneakers konusunda bir türlü siyah veya beyaz bir karar veremedim. Hala grilerdeyim. Evet güzel bir tasarım ama sneakersa ayrı wedgese ayrı önem veren benim için hala bir kararsızlık söz konusu.


Siyahını almak ve almamak konusunda kararsızım yardımlarınızı bekliyorum :) Bu arada boyum 1.70, IM sneakerasın içindeki gizli topuk ise 8,5 cm, sanırım benim aklıma takılanlardan biri de bu, her gün giyebileceğim bir yükseklik olmayabilir. Hepinize öpücükler.

1 yorum:

  1. bence kullanışlı değiler en azından şöyle söyleyim benim tarzım değiller:(



    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil